Sitemizde 29 Kategoriye 2385 Eğitim Eklenmiştir, 4172 adet yorum bulunmaktadır.

34-Php Dersleri – Php Yönetim Paneli Entegrasyonu nedir nasıl yapılır?

34-Php Dersleri – Php Yönetim Paneli Entegrasyonu nedir nasıl yapılır?



Bir PHP betiğinin Perl ya da C gibi dillerden ne kadar farklı bir yapıda olduğuna dikkat edin. HTML kodu oluşturmak için bir sürü kod yazacağınıza, istediğiniz işi yapan bir PHP kodu yazıp onu HTML kodunun içine gömüyorsunuz (bu örnekte, yapılan iş ekrana yazı yazmak). PHP kodu özel başlangıç ve bitiş etiketleri arasına yazılır. Bu etiketler “PHP kipine” rahatlıkla girip çıkabilmenizi sağlarlar.

PHP’yi Javascript gibi kullanıcı tarafında çalışan dillerden ayıran, sunucu tarafında çalıştırılıyor olmasıdır. Yukardaki örnekteki kodu kendi sunucunuzda çalıştırırsanız, sitenize bağlanan kullanıcılar kodu göremeyecekler ve müdahale edemeyecekler, yalnızca sonucu görebileceklerdir. Dilerseniz HTTP sunucunuzu bütün HTML dosyalarınızı PHP dosyası olarak görüp işleyecek hale bile getirebilirsiniz. Buna rağmen kullanıcılar sizin gerçekte sunucu taraflı bir uygulama kullandığınızı fark edemeyebilirler.

PHP kullanmanın en güzel yanlarından biri, yeni kullanıcılar için öğreniminin oldukça kolay olması ve aynı zamanda profesyonel kullanıcılar için ileri seviyede özellikler içermesidir. PHP’nin uzun özellikler listesini okumaktan korkmayın. Kısa sürede PHP ile programlamaya başlayabilir ve birkaç saat içersinde basit programlar yazmaya başlayabilirsiniz.

PHP’nin gelişimi sunucu-taraflı programlamaya odaklanmışsa da, çok daha fazlasını yapmanıza olanak tanıyan araçlara da sahiptir. PHP neler yapabilir? bölümünde bu araçlar hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz. Eğer yalnızca site programlama ile ilgileniyorsanız, Basit bir eğitmen bölümünden devam edebilirsiniz.

Daha Fazla Php Videolu Eğitim Dersleri İçin Php Videolu Eğitim Kategorisini İnceleyiniz…
#34Php #Dersleri #Php #Yönetim #Paneli #Entegrasyonu #nedir #nasıl #yapılır

Van Web Tasarım

Tavsiye İçerik

Yeni Eklenen Verilerin Detay Linklerinin Eklenmesi – Bot Yazarak Yemek Tarifleri Sitesi

Yeni Eklenen Verilerin Detay Linklerinin Eklenmesi – Bot Yazarak Yemek Tarifleri Sitesi Bir PHP betiğinin …

50 Yorumlar

  1. Merhaba emeğine sağlık, özenle takip ediyorum, yalnız ilk tema dışında, diğer temaların linkini atar mısınız? Panel ve handy man templatesini?

  2. Burak Arpacioglu

    Bir önceki videoya yaptigim yorumun ilacini bu videoda zaten hali hazirda vermissin tesekkürler.

  3. Kaptan 34.dersten itibaren olan kismi pdo seklinde yapmayi dusunuyor musun?

  4. Hocam localhosta girdiğimde localhost açılıyor ama sizin gibi klasörleri gösteremedim ne yapmam lazım.

  5. Emircan Koçyiğit

    hocam verdiğiniz linkte templatei html olarak açıyorum chromeda karşıma kodlar çıkıyor görüntü gelmiyor neden acaba

  6. teşekkürler…

  7. Mustafa Alnıak

    11:20 burası önemli burada antenleri açalım biraz :)))

  8. Mustafa Ertaş

    Hocam yeni ne yazılmda yok panel

  9. mrhaba hocam ne yazilim com da template linklerinde sıkıntı var galiba indirme yapamıyorum :(:(

  10. Merhaba Bu yönetim panelinin hazır template'ni Bana atacak bir arkadaş varmı Teşekkürler;

  11. Dünyalı Dostum

    Kaptan neyazilim.com daki linklerin sırası yanlış olmuş, admin panele tıklayınca handyman iniyor. Çok önemli değil ama sıranın karıştığını anlayana kadar 3 defa indirdim dosyaları 🙂

  12. Özkan Büyük

    Teşekkürler hocam 🙂

  13. grafikwebokulu blogspot

    linki tıklayınca tuhaf tuhaf siteler açılıyor.

  14. grafikwebokulu blogspot

    linkt1 diye bi siteye gidiyor

  15. GÖKHAN ALKAN

    https://yadi.sk/d/DWhd177Mwfwz6 indiremeyen arkadaşlar için,buyrun 🙂

  16. hocam çok sağolun öğrenciyim ama sayenizde para kazanmaya başladım.

  17. Abi ellerne salik iyi anlatiyorsun / Sen php de e ticaret sitesi nasil yapilir bir egitim videosu yapa bilirmisin? ucretli ve ya ucretsiz fark etmez / onceden tesekkur

  18. Fatma Sağlık

    Hosting scripti basıl yapıcaz anlatırmısınız

  19. 5.11 çıldırıyorum qweqwr 😀

  20. Ufuk Cevahiroglu

    Hocam avant admin templateyi nerden indirebilirim ?

  21. Hemen Hemen Her Şey

    Hoca cuğarayı yaktı

  22. Şuan Aklımda kalan ezber kodla Yapabildiğim bir tek şey bu ama devamı gelicek inşallah

    <html>

    <?php

    if (isset($_POST['MesajGonder'])){

    echo "Adım: ".$_POST['Adim']."<br>";
    echo "Soyadım: ".$_POST['Soyadim']."<br>";
    echo "Yaşım: ".$_POST['Yasim']."<br>";

    }

    ?>

    <form action="" Method="POST">

    <input type="text" name="Adim" required="" placeholder="Adınızı Girin"> </input>
    <br>
    <input type="text" name="Soyadim" required="" placeholder="Soyadınızı Girin"> </input>
    <br>
    <input type="text" name="Yasim" required="" placeholder="Yaşınızı Girin"> </input>
    <br>
    <button type="submit" name="MesajGonder" value="Gönder">POST olarak Gönder</button>

    </form>

    </html>

  23. Şükrü ÇELENKLİ

    Eğitim için teşekkürler.

  24. YENİ! 2018 Sıfırdan İleri Seviyeye Web Programlama (HTML+PHP+PDO+MySQL) Kursumu incelemek ve ve abonelere özel indirimli almak için şu linke tıklayabilirsiniz.

    Kupon Linki: https://goo.gl/DhnP8f

    Linke tıklayarak kurs detayına gidip %90'a varan indirimli bir şekilde kursu satın alabilirsiniz.

  25. Levent Yurtseven

    HANDY MAN TEMPLAE nasıl indirebilirim admin paneli indirdim

  26. Hocam linkler çalışmıyor

  27. Hakan DOĞAN

    hocam menülerde dropmenü olarak nasıl ayarlıyoruz anlatımda dropmenü yok ?

  28. Furkan Kılıçlı

    hocam bu admin paneli internetde nasıl açacam

  29. SORU ÇÖZÜM EĞİTİM VE YAZILIM KANALI

    ne paragöz adamsınız udemyden dünya kadar para kazanıyorsunuz hala templatee linkini link tl yapmışşınız

  30. abicim w3layouts yaz free hertürlü template bulurusun beğenirsen bi yardım isterim <3

  31. Ibrahim özsoy

    Merhabalar Hocam, indirme linkleri bozuk. Başta bahis siteleri olmak üzere birçok değişik siteye yönlendiriyor. Linkleri güncellemeniz mümkün müdür?

  32. herşey için teşekkürler ama bu lik saklama olayı nedir ya. bilgisayarın anası ağladı. inmiyor dosya. videodaki linkten bakıpta yazdım. allahtan eski açık link orada gözüküyor. lütfen düzeltin o linki. admin panel indirilmiyor oradan.

  33. aradığım ders bu değil sadece onun bunun sitesini çalıp üzerine işlleme yapılıyor amacım php dilini öğrenmekti 3.5 video iyi gitti sonra buraya kadar geldim bundan sonrailerde işime yaramaz o kadar oğraşmaya gerek yok sağ tık incele dedinmi tüm kodlar önüne geliyor kendine birde css yap tamam

  34. Arkadaşlar bildiğiniz 'free template' siteleri varsa linkleri bu yazının altında paylaşır mısınız ?

  35. Bu yönetici panelin linkini paylaşırmısınız arkadaşlar…

  36. Abdulsamet TUTUŞ

    kolay gelsın hoca hr ne kadar 2016 da hazırlamış olsanızda biz bu gün de izliyoruz kapsamlı ve kalıteli bir egıtım olmus ellerinize saglik yalnız blogunuzdakı lınkler çalışmıyor bır yardımcı olurmusunuz…

  37. abi ya direk kodlar var hic bisey anlamdim sen neyazlim dan ve nebyi den gosteryon ama bende onlar yookkii(((

  38. Ozan Karabıyık

    reis arada bir sigara içiyor :d

  39. kaptan linkler ölmüş boş sayfa geliyor

  40. Anime Sektörü

    hocam sitenizdeki linkler çalısıyor ama farklı yerlere yonlendırıyor sıkıntı var :/

  41. Arkadaşım, yakışmadı ya sana, link tı linkleri koymuşsun, beklemezdim(

  42. hocam ben hala bu videodayım:::::::((((((

  43. Nurettin Selçuk

    hoca link tl link koymuşsun indirilmiyor, habire yeni reklam açıyor. bu kadar aç mısın ya koysana şunları doğru dürüst. 10 tl kazandın kaç kişiyi uğraştırdın.

  44. Ceyhun Yılmaz

    hocam 0534 011 56 64 bana ulasabılırmısın bırsey sormam lazım

  45. Ya şöyle güzel bi olay yapıyorsun gitmiş 10 lira kazanmak için linke işlem yapmışsın kimse indiremiyor. Tebrikler. Link ekranda gözüküyor yazın ordan indirin arkadaşlar.

  46. nurullah balçık

    bahsettiğiniz siteye giriyorum .. Download linkleri çalışmıyor. Saçma sapan ne kadar site varsa onlara yönlendiriyor.

  47. Ertürk Yorulmaz

    Download linkleri sorunlu sanırım hojam. Keşkem neyazılım altında biyerlere yükleyeydiniz. 😉

  48. Hocam 2020 için bedava bir admin template ve bir front-end template önerebilir misiniz, Tercih ettiğiniz frameworkle birlikte.? Video çekerseniz çok güzel olabilir. Konusu: Profesyonel çok ileri seviye bir dinamik, responsive, kullanıcı arayüzlü siteye nasıl başlıyorsunuz.

  49. Mustafa Ozpinar

    Materyal linkleri virüslü sayfalara yönlendiriyor. Denemeyin bilgisayarınıza bulaşır!

  50. benim anasayfa beyaz yazılar mavi kaldı cdn'den kaynaklı değil ama dashboarda tıklayınca normal açılıyor. yaptığım değişiklikler de görünmüyor sayfada

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir